Wydawnictwa Sonia Draga. Znak oparty jest na motywach: inicjałów S. D., stalówki pióra, ale może też budzić inne wielowątkowe skojarzenia. Znak funkcjonuje w skali ogólnopolskiej, można go spotkać np. na półkach Empik’u.
Zakład Instalacji Wodno-Gazowych. Znak oparty jest na motywach piktogramów ognia i wody. Kolorystyka nawiązuje do motywów ognia i wody.
Znak marketingowy miasta Bytomia. Został skonstruowany tak, aby poruszać kilka wątków skojarzeniowych: pejzaż o pogodnym klimacie, położona litera „B”oraz motyw serca oddający emocjonalny stosunek do miasta. Całość utrzymana jest w charakterze graffiti.
Gimnazjum Numer 2 w Katowicach. Znak oparty jest na motywach litery G i cyfry 2. Nawiązuje do motywu serca, co ma podkreślać przyjazny charakter szkoły.
Polska Liga Hokejowa. Znak oparty jest na motywach: inicjałów PLH, kija hokejowego, tzw. „parkanów” (ochraniacze goleni bramkarza) oraz polskich barw narodowych. Reszta kolorystyki nawiązuje do zimnych kolorów kojarzonych
z lodem.
Interco. Znak firmy zajmującej się handlem węglem i stalą. Kolorystyka logotypu oparta jest na bazie koloru węgla
i ognia potrzebnego do produkcji stali.
Agencja Zdrowia, Trzeźwości i Rozwoju Osobistego „AZTIRO". Znak oparty jest na motywach puzzli i nawiązuje do funkcjonowania w relacjach społecznych i rodzinnych.
Ex libris księdza Jana Burka. Znak oparty jest na motywie znaku mandalicznego – trójkąta, będącego symbolem Trójcy Świętej. A także motywie
ziemi i nieba.
Logo Galerii Zarys Znak oparty jest
na motywach zarysu drzew.
Projekt znaku dla portalu „Konsylium alergii”. Znak oparty jest na wieloznacznych motywach. Motywach liter nazwy oraz znaku matematycznego (mniejsze niż), lub czerwonej strzałki skierowanej od litery symbolizującej alergię.
Ex libris rodziny Burzyńskich. Znak oparty jest na typografii z drobnymi elementami graficznymi.